Greseli Facebook Ads Campanii platite Facebook
Category

Greșelile obișnuite din Facebook Ads

Facebook este un instrument puternic de marketing online care vă poate ajuta să vă dezvoltați în doar câteva zile. Cu toate acestea, nu toată lumea știe cum să îl folosească exact, ceea ce poate deveni un pericol pentru afacere. Nu trebuie să fii expert să lansezi o campanie puternică și puternică, atâta timp cât stai departe de greșelile obișnuite din Anunțurile Facebook.

Greșelile obișnuite din Anunțurile Facebook 

Definirea greșită a strategiei dvs. de marketing

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l faceți este să stabiliți în detaliu strategia dvs. de marketing. Trebuie să vă gândiți dacă doriți ca postarea să primească mai multe interacțiuni sau să aibă un impact mai mare. Pentru a fi mai precis, trebuie să vă decideți dacă doriți să câștigați mai multă popularitate pe Facebook, să câștigați mai Aprecieri and distribuiri, sau să convertiți cititorii în clienți. Aceasta este una dintre greșelile obișnuite din Anunțurile Facebook, dar ar putea fi considerată cea mai importantă deoarece este primul pas în crearea campaniei.

Alegerea publicului incorect

Odată ce ați decis strategia de marketing, trebuie să selectați publicul în ceea ce privește locul, vârsta și așa mai departe. Cu toate acestea, prin detalierea obiectivului puteți selecta impactul asupra diferitelor categorii de oameni. De asemenea, puteți selecta interese suplimentare pentru publicul dvs. si a le combina. Dacă este necesar, puteți exclude, de asemenea, diferite grade demografice, cum ar fi statutul social, vârsta, locațiile și așa mai departe. În plus, veți observa că anunțurile Facebook vă oferă pași diferiți în care puteți include sau exclude publicul dvs., deci nu ezitați să selectați numai persoanele pe care doriți să le vizați.

Publicul bun – Mesaj greșit

Este posibil să fi selectat publicul potrivit, dar mesajul dvs. trebuie să fie adecvat pentru publicul țintă. Asta se poate referi la text, link-uri sau imagini.

În principiu, anunțul dvs. trebuie să aibă mesajul și designul potrivit pentru publicul pe care vă concentrați. Aceasta este una dintre cele mai provocatoare sarcini în marketingul online, în special în mass-media socială, dar este și una dintre greșelile obișnuite pentru anunțurile Facebook, deci asigurați-vă că sunteți bine pregătit.

Imaginați-vă că intenționați să vizați noi antreprenori și doriți să lansați un produs care să-i ajute să crească afacerea. Ați selectat “Manageri” sau “management” ca interese? Bun!

Acum formulați anunțul astfel încât noii antreprenori să fie interesați de produsul dvs.!

Rețineți că managerii de succes nu mai au nevoie de idei pentru o afacere nouă, deoarece dețin deja o afacere puternică.

O parte dintre ingredientele unei bune campanii Facebook sunt:

• Relevanța pentru public

• Capturarea atenției

• Exclusivitate și unicitate

• Urgență

Public bun – Mesaj bun – Produs greșit

Deci ați stabilit publicul, mesajul dvs. este grozav, oamenii accesează site-ul dvs., dar nu achiziționează produsul. De ce este asta? Aceasta este, de asemenea, una dintre greșelile obișnuite din Anunțurile Facebook.

Trebuie să găsiți o legătură între mesajul dvs. și produs, în funcție de preferințele publicului. Sună complicat? Nu vă faceți griji, suntem aici pentru a explica mai multe.

Aveți un produs pe care doriți să-l vindeți, să zicem hrana pentru câini. Ați selectat publicul potrivit, mesajul dvs. este atrăgător și imaginea dvs. este minunată. Cu toate acestea, atunci când oamenii accesează linkul, observă că alimentele pe care le vând este doar pentru femele sterilizate, cu carne de porc / pui, în timp ce foarte puțini oameni din publicul tău au câini sterilizați. Are sens explicația?

Fără teste

Trebuie să creați întotdeauna un test comparativ înainte de a trimite anunțul. Puteți testa publicul în funcție de preferințele pe care le-ați selectat, puteți testa două segmente de public diferite și puteți vedea care dintre acestea sunt convertite în clienți și așa mai departe. Cu toate acestea, asigurați-vă că ați selectat preferințele dvs. în mod corespunzător, deoarece aceasta va fi și o campanie cu buget.

Puteți testa diferite tipuri de audiență, vârstă, sex, locație, poziționare, imagine, text, titlu, conținut și multe altele. Rețineți că trebuie să vă concentrați asupra opiniei și cererii auditorului, deoarece vă poate oferi informații valoroase despre strategia dvs. de marketing. 

Fără optimizare

Utilizând codul Pixel puteți măsura rezultatele campaniei dvs., cum ar fi legăturile pe care le-au accesat cititorii, pașii următori, datele demografice ale publicului dvs. și altele. Nu este obligatoriu să-l utilizați pentru o campanie de succes, dar este important să optimizați campaniile viitoare. În acest fel, puteți încuraja publicul pentru a se implica mai mult și pentru a se conecta mai mult la afacerea dvs. Asigurați-vă că sunteți conștient de bugetul alocat campaniilor dvs., pentru a vă asigura că investiți în proiecte productive.

Optimizare greșită

Acest lucru se referă la publicul țintă greșit, la lipsa de recunoaștere a greșelilor, lipsa optimizării fiecărui parametru, lipsa de înțelegere a algoritmilor Facebook sau optimizarea într-un mod greșit (bugete prea mici sau prea mari, întârzieri). Dacă nu știți ce sau cum să vă optimizați campania, trebuie cu certitudine să contactați un profesionist.

Înțelegerea greșită a indicatorilor de performanță ai campaniei

Puteți verifica diferiți indicatori de performanță ai campaniei dvs., dar dacă nu știți ce înseamnă afacerea dvs. poate ajunge la un punct mort. Asigurați-vă că înțelegeți pe deplin indicatorii de performanță relevanți pentru campania dvs.! Este important să știți exact ce trebuie să urmați, pentru a ști ce să îmbunătățiți.

Sună prea complicat? Nu vă faceți griji, suntem aici pentru a vă ajuta dacă aveți întrebări! Simțiți-vă liber să lăsați orice comentariu mai jos.

Buget disponibil redus

Un buget redus va însemna și un mic grup de public țintă. Dacă bugetul de testare este prea mic, este posibil să nu fie eficient pentru campania dvs. de marketing. Facebook poate promova campania dvs. unui anumit număr de persoane, în funcție de buget și program. Cu toate acestea, puteți investi un buget mare în anunțul dvs., dar conținutul trebuie să fie și atractiv, nu uitați asta!

Lipsa redirecționării

Pe baza campaniilor anterioare, puteți observa care dintre publicul vizat a reacționat cel mai bine la anunț și vă puteți îmbunătăți campaniile viitoare în acest sens. Aceasta este o mică greșeală în comparație cu celelalte greșeli comune din Facebook Ads, dar este important să folosiți segmente de public personalizate pentru viitoarele campanii de succes. 

 

Publicul dvs. nu este interesat

De asemenea, este posibil ca publicul pe care îl vizați să nu fie interesat sau să nu fie pregătit să achiziționeze produsul dvs. sau să vă încerce afacerea. Facebook în sine este o unealtă bună de marketing, deoarece vă arată tendințele și concurența. Asigurați-vă că sunteți conștient de interesele publicului!

Imaginați-vă că lansați o mașină nouă și doriți să lansați o campanie Facebook pentru a transforma publicul în clienți. Ar trebui să selectați segmente de public din cele mai sărace zone ale lumii? Sau ar trebui să alegeți toate vârstele? Selectați numai bărbați, numai femei sau ambele? Trebuie să știți că cunoașteți produsul dvs. foarte bine, știind ce tip de public va fi interesat de el.

 Deconectarea dintre anunț și link

S-a întâmplat vreodată să dai click pe un link pentru a ajunge la un anunț, dar a ajuns în locul nepotrivit? S-ar putea întâmpla oricui să acceseze un link pentru a ajunge la un anumit produs, însă pagina de destinație ar apărea ca fiind una greșită. Țineți cont de acest lucru atunci când proiectați anunțul dvs., deoarece aceasta este una dintre greșelile obișnuite din Anunțurile Facebook!

Nu cunosc algoritmul Facebook

Trebuie să înțelegeți cele două axe: costul și timpul. Acestea două pot stabili cât de mare este audiența dvs. Trebuie să găsiți, de asemenea, echilibrul între costuri și timp. Ar putea părea complicat la început, dar odată ce o înțelegeți, veți vedea cât de important este să înțelegeți fluxul perfect.

Fluxul perfect:

• Alegeți obiectivul corect și onest

• Luați în considerare perioada și bugetul potrivit pentru campania dvs.

• Selectați publicul potrivit pe care doriți să-l vizați

• Creați cele mai bune reclame pentru produsul dvs. (text, imagine, link, design etc.)

• Urmăriți și urmăriți rezultatele în timp real

• Controlați dacă rezultatele dvs. au atins obiectivul dvs. inițial

Nu lansați o campanie pe Facebook!

Chiar dacă acest lucru poate părea amuzant, acest lucru se aplică atunci când ați finalizat cel puțin o campanie fără rezultate. Facebook este un instrument bun pentru marketingul online dacă îl folosiți în mod corespunzător. Trebuie să înțelegeți cum să îl utilizați și cum să vă optimizați campaniile pentru a obține rezultate pozitive. Cu toate acestea, dacă campaniile dvs. au avut o eficiență scăzută, atunci ar trebui să vă concentrați pe alte instrumente de marketing online.

Care sunt părerile tale despre asta? Ai lansat vreodată o campanie Facebook? Lasă-ți gândurile despre greșeli frecvente din anunțurile Facebook în secțiunea de comentarii de mai jos!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *